ensam är stark

.. eller inte! så ensam som jag kände mig när jag gick och la mig igårkväll var det länge sen jag kände mig. usch!

varit dålig denhär veckan på att skriva så här kommer en snabb resumé om veckan.
måndag: satt hemma. moget.

tisdag: träning med klassen. Gjorde en helt sjukt bra dans till oss och avslutningen. Dock slutade kvällen i kaos och jag satt helt hysterisk hemma hos Ida med dom bästa och såg Sverige-Grekland matchen (2-0) allt slutade bra. tillslut mådde jag bra igen och jag kunde somna lugnt, eller nästan iallafall.. jag har nog aldrig varit så rädd.

ondag: skolavslutning, dans och tårar. Picknick (lika stor som en fet släktmiddag) med dansarna på himpafältet och sen blev det film hemma hos mig med mysis och trollis. Storhandla med pappa och sen blev det en sväng till svanslös där även Ida befann sig. Bröd och tzatziki och S.O.S.

torsdag: stan med sara, lunch på paus, sa hejdå till mamma&pappa som åkt på solsemester till underbara grekland och lämnat mig ensam med huset i två veckor, daniel var snäll och hämtade oss så vi kom till Lindö för att se Vargarna köra mot Örnarna (51-48). Tyvärr körde inte Dennis men men, trevligt var det. Har blivit presenterad för en ny sport. Hej och hå. Regnet öste ner och efter en stund existerade inte mina tår längre.

fredag: idag ska jag bara vara hemma. hoppa lite studsmatta och träna upp mina hopp. Även vigheten i rygg och ben.

lördag: imorgon är det fotbollsfest hos mig. Sverige möster Spanien och vi ska heja, oj vad vi ska heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0