Jag har blivit bestulen.

nu har jag tagit studenten, nu är det över. Sen några dagar tillbaka så har det ännu inte riktigt sjunkit in att jag inte ska tillbaka dit i höst. Jaha, och vad ska jag göra med resten av mitt liv nu då? :/ Jaja.. det kommer.

SM i Hovet gick av stapeln i helgen. Mycket bra tävling om jag får säga min åsikt, bra musik, gott om tid och det tog inte allt för lång tid innan resultaten kom upp på projektorn. Det som kändes lite skumt var att domarna dömde så konstigt, inte alls i närheten av varandra men men. Sara tog sig till semi och fia dansade sig ända till final där hon slutade som 5:a. Bra kämpat brudar :D en annan åkte ur ganska snabbt, både i singel och i par. På söndagen blev vi bestulna på vårann mästartitel, Highlights från Västerås är nu SvenskaMästare och vi är rankade 2:a. Och jag är faktiskt nöjd med det med tanke på att vi var två man kort och en skadad. Efter domarrösterna trodde vi dock att vi skulle komma 3:a så när dom ropade upp oss som 2:a blev jag faktiskt riktigt glad. Grattis Highlights! dock i omklädningsrummet fälldes ett antal tårar, det kan ha varit sista gången vi körde PartyStylerz, det är inte säkert att vi ens kör på EM trots att vi är rankade. Man vet inte vad som händer över sommaren. Usch, jag deppar ihop så fort jag tänker på det. "We are the PartyStylerz, we're gonna make U dance" <3

igår åkte jag, sazza, moa och ida till Lindö för att käka middag. Moa's volvo-cab åkte vägarna fram och det var party i bilen. Efter att ha skjutsat hem ida drog vi andra hem till Moa och skulle ha spelat kort men det slutade med att vi tjattrade ända fram tills det blev dags att gå hem. Idag blir det träning med klassen till avslutningen som är imorgon och sen äre Sverige-Grekland på TV, träffa gänget, sicket jäkla mys :D Nu ska jag dra, käka frulle. PussPuss!

totte, min alldeles egna underbara pojke.
Vad skulle jag göra utan dig? Du är det bästa jag har.
två år snart och jag älskar dig mer för varje dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0