midsommar

idag är det midsommar. Kul.

ska snart iväg och handla lite med moa. Thing till kvällen och mat till i veckan då Elin invaderar mitt hus, då måste man ha mat. (haha, det lät som hon är värsta matvraket! :D det kanske hon är? Hursomhelst, bättre med för mycket än för lite) sara kommer hit lite senare och hjälper mig röja undan i huset innan folk (som jag inte har en aning om vilka det är) kommer hit. Får se vad som händer senare ikväll, kanske drar ut till Fanny iallafall men men, det lär vi ju märka iallafall.

jag är inte alls pepp. inte pepp någonstans.

längtar till imorgon då jag och älskling ska fira våran årsdag. Middag med tända ljus och byta paket :P mys i massor.
JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR! :D

nu ska jag borsta gaddarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0