snabb resumé

29 maj - 2 juni, DiscoDrom.
kul, mycket kul. Dock väldigt litet, varmt och helt otroligt dåligt planerat. Skulle dansat formationen 15.3o, vi dansade klockan 19.oo och semifinalen dansades oo.3o där vi åkte ur tävlingen och slutade på en 11:e plats. Jag är faktiskt riktigt nöjd. En placering bättre än förra året iallafall :) Grattis till Niklas som för andra året i rad blev världsmästare i disco solo males juniors. heja heja, hurra hurra :D Bussresor är tråkiga med fel folk, med Anna är det kul :) jag hade nog inte pallat det alls om inte hon varit där. gud, så hon är bra! Jag vill göra dethär igen, ge mig ett VM till. Jag ska fan vinna!

måste be spana in när jag dampar sönder i bussen från tjeckien.
söderlundsara.blogg.se


2 juni. Studentvecka på allvar.
drog till himpafältet med gamlaklassen, mycket mycket trevligt. Blev stenad av några jävla snorungar så nu har jag tusen blåmärken på armar och ben. Shotkanna + Irländsk bilbomb på Dheli. Drog till Palace med moa, tobbe och biggen. Moa for hem tidigt och jag blev kvar med pojkarna. Hittade även en Danne + hans kompisar som jag tydligen blev jättebra kompis med :) alltid positivt. Kom hem, somna.

3 juni. Utkastad av ettorna.
vakna klockan o7.oo, kräktes i flera timmar. Åkte till skolan o9.3o, fick info av 1:or om dagen. Dansade i matsalen, åt mycket mycket mat, mötte My och jozza för mys i vasaparken i solsken, tillbaka till skolan för avanserad utkastning. Sitta i busschafförers knä (klarat)
bygga en männsklig pyramid av människor vi inte känner (klarat).
Känna ihop 20kr genom en gatushow (klarat, 25 kr blev det),
hitta 10 personer som ville följa med oss till Domino för att se oss dansa (klarat, fick säkert ihop 15).
hitta 15 hårtussar + 7 använda snusar (klarat, pluspoäng för att Ludde snusade en av dom använda)
sjöng kannon med en gatumusikant (klarat, sjöng broder jakob för er som undrar)

ja, ES3a är totally grymmast. Vi kan allt och vi gör det med glädje.
FY FAN VAD VI ÄR BRA!

idag blire inget festande för mig. Mår inge vidare så jag stannade hemma. Älskling är dock ute men kommer hit och sover sen. Myspys. Imorgon däremot, då bär det av med Mysis hoppas jag. because aj löv ;D

nu ska jag sova, imorgon är det tårtfrukost med klassen :)
godnatt alla änglar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-04 @ 01:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0