who knows?

only time..


vaknade av att mamma ringde kvart över 8 på morgonen, sedan dess har jag inte kunnat sova, egentligen var det nog tur att hon ringde eftersom körskolan ringde och fråga: varför är du inte här? Du ska köra.. Tur att man var vaken så det bara var att dra på kläder och sen cykla på en opumpad cykel dit. Även tur att man bor nära. Har sedan dess bara ätit frukost, tränat och stretchat. Hoppades på att få åka ut till Sara och sova där inatt men det verkar inte bli nått med det, hon är sjuk. Så jag blir nog ensam idag, om inte någon lagerlundabo känner för att hitta på nått? Eller om sara mirakulöst blir frisk som en fisk fort som f*n. Hursomhelst så ska jag köra med Pappa ikväll. Sen har jag inte så mycket mer planerat. Suck.

JAG FÅR DAMP!
det var inte såhär det skulle ta slut.
jaha, vad ska jag göra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0