4/3, minusgrader

jag förstår det inte! solen skiner, dom ny-inköpta brillorna åker på när jag går till dörren, öppnar dörren, glassar i solen ända fram till busshållsplatsen då jag kommer på; FAN så kallt det är! Typiskt, när man är på det sjukaste vår-humöret så skrattar det svenska vädret mig rakt i ansiktet. Men jag stod emot, frös ihjäl och väntade otåligt på bussen. Jag menar, det var ju en viktig balettlektion, den enda lektionen för dagen =/ satt på McDonken i hundra år innan det var dags för min körlektion som började bra och med att jag var så sjukt förbannad att jag bara ville gå därifrån innan jag körde knytnäven genom rutan. Istället gick jag ner till dansstudion och skrek av mig lite på sara innan det var dags att träffa klassen och gå på modevisnings-mötet. Lyckat. Väldigt nöjda med hur vi ska få se ut med smink och dylikt. säger bara en sak; nästa torsdagkväll är det utgång med dansarna som gäller och vi ger fan i skolan dagen efter. Sug min snopp säger jag. Hursomhelst så är jag tack gode gud inne i värmen och har pluggat medans totte leker med Nero och lagar mat. Mia skulle höra av sig sen och vi ska ta en långpromenad, kanske sodastreama o´boy? ;D Imorgon är det sista och hårdaste träningen med fortmationen, vi har två timmar på oss att lära oss och göra klart dansen och jag är bajs-nervös. Yeah yeah, här kan allting hända. Vår, tack!

söderlund, är det fest nästa fredag eller?
<3

Kommentarer
Postat av: Sara

öhm.. jadu! jag vet inte faktiskt, har inte hört efter. pappa kommer ju hem på fredagen, så det blir ju lite klurigt då jag inte tror han vill åka hemifrån när han precis kommit hem :/

2008-03-05 @ 15:19:59
URL: http://soderlundsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0