5/3, det är onsdag

idag gjorde jag inte det stora misstaget att gå i skinnjacka för det var sviiiinkallt när jag och totte gick till bussen. Kom till skolan, hade mycket tråkig lektion och mycket lång håltimme som spenderades med denise, adela och elin i matsalen med prat om musikal, skräckfilmer och övriga roliga filmer. Seg naturlektion som aldrig tog slut och nu sitter jag här i min ensamhet och ska sätta igång och plugga mer närsomhelst. Ganska skönt att få något gjort innan man åker till eskilstuna idag för dom 2 timmarna är det full koncentration som gäller. Imorgon funderar jag på att "ha ont i huvudet och må dåligt" för att få vara hemma och plugga klart på allt sånt som jag behöver bli klar med. Typ svenska-rester och natur-uppgiften. Måste ju bara få berätta om det nya som händer på DeGeer-gymnasiet. Elevrådet har startat en tävling som heter "Stalker" (själv är jag inte med men det är sjukt kul att vara en utomstående som kan med våra egna medel hjälpa till) som går ut på att du ska förfölja en person, samtidigt som du själv blir förföljd av någon som du inte vet vem det är. Detta kan pågå hur länge som helst och man blir"dödad" genom att du blir slagen av din Stalker med en tandborste. Bibliotek, datasalar, klassrum och matsal är frizoner, överallt annars är du lovligt byte. Alla som är med i tävlingen går omkring som paranoida idioter och undrar vem som kommer döda dom och när. Kanske hinner man springa in på biblioteket? ;D Kortis tar dethär på största allvar och hon gör hela leken till det roliga som det är. har lovat att jag ska vara Sharon's livakt och skydda henne med mitt liv ;D nae nu måste jag plugga, annars får jag et fett jävla IG i naturkunskap A och det vill jag INTE ha. thank you and goodbye.


Kommentarer
Postat av: emmy

jag gjorde det misstaget igår, fast jag hade ballerinaskor! det såg ju jättesoligt och varmt ut. Mina fötter blev till is!

2008-03-05 @ 15:31:48
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0