skola

bibliotek, nästan för lång lunchrast. Kan inte bara sista lektionen börja snart så att man kan få gå hem sen eller?
Hinner förmodligen hem en sväng innan det är dags att dra sig till bussen och eskilstuna. Kommer nog bli ganska intressant men jävligt skönt att få dansa disco, har ju inte gjort det sen i lördags menar jag ;D Hursomhelst så står jag här med jozza och en frustrerad frida som varken kommer in på bilddagboken eller kommer på vad hon heter på bloggen. Man kan ha mycket kul åt lite med sina vänner.

Ullared igår, mycket trevligt. Köpte massa saker som jag knappt visste att jag ville ha och mamma betalade allting. Ibland är man nästan för bortskämd. Men snäll är min mamma :) trevligt att ha jozza som sällskap när vi pratade i telefon även fast vi satt på samma buss, moget! haha. Har nog aldrig kännt mig så vuxen som när jag köpte en mixer´, och det skröt jag om ett bra tag. Efter 4 timmars hemresa var det skönt att få åka hem och sova hos älskling, var dock inte så social, jag bara somna hela tiden.

danmark nästa vecka och sen är det inte alls långt kvar till kalmar tävlingen och sen efter det så ä det nästan för kort tid kvar tills det är premiär med musikalen. Jag hatar att stressa! MEN JAG VILL TÄVLA NU! :D

thank you and goodbye.

Kommentarer
Postat av: Ana Banana

Haha, jag har också köpt en mixer en gång. Vuxenpoäng till oss! ;D

2008-03-13 @ 13:54:11
URL: http://hattifnattanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0