9 maj

och solen skiner som aldrig förr, jag kan knappt tro det. Kom på mig själv att ha dansat hela dagen även sprungit ute massor fram och tillbaka och inte druckit vatten en enda gång så när jag satte mig ner kände jag mig lite halvt snurrig (en aning uttorkad) så nu dricker jag massa vatten och till kvällen byter jag vatten mot cider då det är grillfest hos mig med älskling och vännerna innan vi drar vidare till Hugo's :)

igår var en såndär dålig dag igen och det var såhääääär nära den här gången att jag gav upp. Men det löste sig, jag har fått mina bevis nu. Men om ni inte ger er nu så polisanmäler jag er. just so you know..

jag är på värsta sommarhumöret och tänker därför ikväll ha på mig mitt nya linne ifrån London :)
kanske kjol också, eller shorts! :D funderar starkt på att låta pojkarna mecka ihop min studsmatta om vi hinner.

nu måste jag käka innan jag ska möta nattis och vi ska cykla till citygross för dansuppvisning.
ha en bra kväll. Puss på er! Möt mig på Hugo's? :) / M,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0