ay ya ya ya ya!

awoosh, så mycket saker på en gång.
sitter och skriver på projektrapporten som en tok, ska ner på stan med sara idag och shoppa det som behövs till VM, hem och fortsätta plugga + packa och sen åker jag till älskling. Imorgon är det mösspåtagning och då ska jag faktiskt gör något ovanligt, ska göra mig IORDNING för att gå till skolan. Kjol och grejer får det bli :) för nu är jag ju faktiskt fin i håret igen så då ska man ju passa på medans man kan. Om man räknar bort vissa saker så är jag ganska glad ändå. Det är ju sommar. Jag vill till min husvagn. Jonna, kan vi åka snart? :)

2 dagar kvar tills vi drar till tjeckien, 4 dagar kvar tills vi står där på golvet och kämpar om världsmästar-titeln.
håll koll efter oss i NorrköpingsTidningen, blev ju intervjuade och fotade igår.
och om 4 veckor så är Elin hos mig.
nu är det klart att hon kommer, hon har bokat biljett! :D

sommaren 2oo8:
¤ tjeckien, disco-VM
¤ studenten
¤ disco-SM i Sthlm på Hovet.
¤ husvagnen med Jonna
¤ fira 2år med älskling.
¤ Elin bor hos mig på obestämd tid.
¤ kämpa med körkortet
¤ jobba stenhårt
¤ CYPERN!?

nu ska jag bli KLAR med projektrapporten.
sara wilhelmsson är min bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0