för jag längtar.

- Majföreställning
- Världensmästerskapen i disco!
- Studenten!
- 2år med älskling <3
- Elin kommer till Norrköping!
- Jobba

Igår planerade jag och Elin in att hon faktiskt kommer till mig i sommar och jag längtar som en tok. Ut och festa, bada & sola, utomhusbion och kolmårdensdjurpark :) Är den 23:e juni snart? :D

idag blire dans, tandisbesök och sen åker jag hem och solar med älskling :) Pappa har lovat att övningsköra ikväll också för nu fan är jag på G och vill köra överallt och närsomhelst. Kanske ska sätta mig på körskolan inom kort, boka halka, skrivning och uppkörning så det bara är att plugga järnet så jag får det förbannade kortet snart för nu börjar jag tröttna på att behöva bli skjutsad överallt, speciellt när man har sin egen bil.. ja, nu vill jag bli vuxen på riktigt. eehm.. nu ska jag duscha. hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå Malin! Jag sa ju till dig att man kunde boka att och ta allt på samma dag, men det kan man tydligen inte :( Jag skulle boka, då i juni, men fick inte. Det är som vanligt och det andra kommer inte komma förrän i höst :(

2008-05-13 @ 13:50:16
URL: http://soderlundsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0