förbannat

igår var ju en så bra, jag hade så kul med Jonna, det bäst som hänt på länge kan jag ärligt säga. Hon var den ENDA på denna jord som jag faktiskt ville träffa igår. och jag bryr mig inte om vad alla tänker nu för nej, jag ville inte träffa er igår. Och nej, det är inte alls många personer som jag tycker om längre för så fort man tror att man har världens bästa vänner så gör dom (eller jag) något som får mig att aldrig mer vilja se dom. Det mesta är bajs just nu, skulle nog behöva vara själv ett bra tag framöver. FAN, DET ÄR FÖR MYCKET! hur kunde detta hända? hur kunde mitt liv bli såhär? Jag sitter lugnt för mig själv men är så äkligt stressad. Jag vill inte vara kvar.

för vart jag än vänder mig så blir klumpen i magen bara större och större.
Jag vill bara gråta ut hos någon men jag vet inte vem som skulle ta mig till sig och säga som det faktiskt är.
Jag tror inte jag litar på NÅGON längre.. men, är det verkligen så konstigt?

jaja, solen skiner ju idag. Ska nog ut på gården iallafall.
sug snopp. hejdå.

Kommentarer
Postat av: anna

jag finns alltid här för dig

2008-05-04 @ 22:47:52
Postat av: Jonna

Malin du är bäst !! "SUBBAN GAV MIG LÖK" haha

2008-05-08 @ 23:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0