ge mig nästa vecka

jag vill att denhär veckan ska vara över, jag vill ha nästa vecka nu, på en gång. Dock kommer jag behöva strressa som en tok då också men hellre det än vad jag har idag. Trodde att jag var lugnt även om jag blir galen på varenda människa som inte gör vad dom ska och att dom klagar på att DOM har mycket och stressigt. Ja, för vi har ju inte fixat all er musik, gett er massa danser, fixat info om allt och ingenting, lagt ner sjukt mycket tid på danser, fakta, program och övrigt. Och trots allt detta så minns ni ingenting, tycker att vi är ute i dålig tid och jag antar att ni tycker att vi inte ska vara så hårda. men eeh, nae. Imorgon är det ord och inga visor. Nu är jag trött på dethär.. ska slänga av allt på Elin när hon ringer sen, hon är den enda som förstår för hon är den enda som inte har en aning om vad jag snackar om, och det är bara positivt och därför så blir det nu bara positivt prat, fick vakna med älskling en morgon till och idag firar vi 1år och 11 månader idag <3

jag tillochmed stressa när jag gjorde en ost-smörgås förut :/

josefine, ring mig så att jag vet att du lever? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0