i'll be okey..

mitt humör verkar gå rakt upp av att jag får duscha, konstigt! stod i duschen ett bra tag och när jag väl klev ur den så verkade all min stress ha tvättats bort. den ligger i nått smutsigt avlopp tillsammans med min andra dumma känslor som gråtits fram under dagen. men jag tänker skaka av mig det för jag är bara dum och tror jämt att saker är värre än vad dom egentligen är. Sluta Malin! dagen slutade bra trots allt klassen lärde sig massor nytt och var väldigt positiva till medley:t och det är ju bra. Men vi är inte där än.. det är en bra bit kvar. Vi får lägga på ett antal kolbitar om vi ska hinna. Heja Es3a!

imorgon är det skola igen, två redovisningar + utvecklingssamtal med Jonathan, det sista i mitt liv. Sen blire projektträning till duomedley:t och sen ska jag till totte, mys mys mys <3 och på tal om mys..

en liten extra tanke till min Mysis. AJ LÖ JU!
det gör jag. Jag finns ju alltid här <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0