jag har aldrig gillat hockey

dock satt jag ändå säkert 1 timme tillsammans med pappa och såg på matchen (sverige-canada) innan jag gick och la mig. För första gången på länge värme jag värmekuddem och somnade riktigt gott i mina mysis-kläder. Några timmar innan det satt jag hemma hos sazza med anna och ida och spelade RapaKalja. "Pelletera. Att imitera en gurka?" Idag blir det bara projektplugg (kanske lite läsning i religionsboken om jag känner för det) måste få klart denhär jäkla rapporten innan nästa vecka. För sen drar student veckan igång och jag drar till Tjeckien. det är verkligen inte långt kvar nu. nu ska jag plugga. bye bye.

2 dagar kvar tills den sitter fast på mig :)

just det, christoffer..
jag älskar dig.
jag litar på dig.
och du må vara knäpp men
du är det finaste jag har.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0