jag kan om jag vill

jag är verkligen inte den som ränner runt på stan jämt och ständigt, jag shoppar väldigt sällan kläder och när jag väl gör det så blir det oftast tröjor eller linnen men idag kände jag för något helt annat, något jag aldrig trodde jag skulle köpa, en hög kjol, en hög TAJT kjol. Och jag passar i den. Ni ser, jag kan om jag vill. Har nog aldrig känt mig så kvinnlig i hela mitt liv. Shoppade även loss på brun-utan-sol, lösögonfransar och läppstift. Det är 2 dagar kvar så nu när jag är klar med projektrapporten så ska jag genast börja lägga fram det som ska med till Tjeckien. Viktigast att få ner är det jag nyss räknade upp + guldskorna. Maria har utlovat en halshuggning till den som glömmer skorna. Jag vill inte vara Den.

Ikväll ska Totte fira sin mösspåtagning med klassen så han ska iväg och festa så då springer jag över till Jonna :) men som sagt, först blire dom två P:na. Plugg och Packning. Imorgon är det min tur att ha mösspåtagning! :D party party, klassen? ;D

Elin, ingen längtar mer än jag :D

fasen, mitt liv är på topp!

Kommentarer
Postat av: soffe

MALIN, VÅ ÅKER iMORGOOOOOOOOOOON! :D

2008-05-28 @ 09:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0