jag vill också.

jag vill tamefan ha mitt körkort jag också. Så väldigt många vänner har nu tagit körkort och jag ligger fan på latsidan så det bara sjunger om det. Jag hatar att säga det men jag har inte tid. Jag vet, jag har hela tiden sagt att det handlar om att prioritera och att man faktiskt har tid om man vill men nej, jag har inte tid just nu. Och min sista tid som jag faktiskt skulle kunna ha har dom tagit ifrån mig då vi verklign MÅSTE träna till projektarbetet. stor suck. Vilken jäkla tur att jag har hela juni ledigt, då blire att boka uppkörning och allt på en gång och bara plugga plugga.

Grattis till My!
Grattis till Lisa!
Grattis till Jonna!
Grattis till Anna!
Grattis till Ia!

jag avundas er alla..

idag blev det dans med jozza och se på my's projektarbete som var mycket bättre än förväntat. Drog även till sörping med gänget för att fira att dom tagit körkort med glass på Smultronstället. Medans Ia, Dannie, Ida och Denise pumpa musik i bilen och sazza var inne hos sin mormor så besteg jag, anna och micke ramunderberget och kastade enkronor i göta kanal. mycket trevlig kväll. Imorgon blir det träning med 1:or och 2:or på dansstudion inför Majföreställningen, bäst för folk att dom dyker upp. Med tanke på att det gäller deras betyg. dock inte mitt problem. Sen blire mys med Jonna klippt hela kvällen :D jag längtar som en tok om jag ska vara ärlig! Känns som 100år sen vi sågs sist och ändå är vi grannar. Du är bäst! :) Nu känns det att sommaren kommer krypande, mamma&pappa försvinner varje helg ner till husvagnen och jag blir ensam hemma. Då är det sommar. Nu ropar min tomma säng på mig. Oh, vad jag önskar att totte var här hos mig <3

/ m,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0