kompledigt

snälla danslärare som gav oss kompledig på danslektionerna måndag och tidsdag.
Och vilken tur för mig att jag bara har dans dom dagarna. Två helt lediga dagar nu.
Idag blir det:
projektplugg,
klippa & färga håret hos sandra,
körskolan,
plugga mer,
fotografering med discobrudarna för NorrköpingsTidningar inför VM
och sen kommer älskling hit :)

träningen igår kändes väl inte klockren men efter att ha sett filmerna så känns det ganska bra ändå.
För med kläderna på oss så blir vi mycket tajtare och det ser jämnare ut. Vi är nog bättre än vad vi tror
och än vad Maria låter, men det är bra att hon är pettig för annars skulle ingen vara det. 4 dagar kvar nu!
på torsdag bär det äntligen av och det är nu jag börjar bli taggad. Imorgon blire shopping till max!
hårnålar, rött läppstift, svart ögonskugga, lösögonfransar, små-toffsar och brun-på-tub. sånt som kan behövas.
måste ju säga att det är lite status på våra PartyStylerz-tröjor som kom igår :) Blomman, make U dance!

även igår så umgicks jag med jonna, adam och denna. middag på sibylla och skräckfilm på adam's land.
och du jonna.. "I am the one and only!"

nu blire frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0