långa timmar

det har varit en lång väg. 5 månaders väntan tar slut idag, för om bara några timmar så sitter jag där och får mitt namn inprintat föralltid på min fot. Och det har varit värt väntan. Men idag sker det :D och jag längtar som en tok. Är inte klockan 12.oo snart?!

älskling-pälskling sover hos mig inatt, myselimysmys beställt <3

dumma 9e att ha klassfest när jag inte är hemma :(
kanske kan ta det någon dag på studentveckan, gärna nån av dom dagarna som jag faktiskt är hemma?
anna, i'll call you baby!

JAG KRIVERAR AV LÄNGTAN OCH NERVOSITET! :D

/ M,

Kommentarer
Postat av: Elin J

Hoppas det blir braa :D

2008-05-19 @ 08:28:11
URL: http://fejkface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0