mitt upp i vardagen.

mitt upp i min lugna vardag som inte såg någon annan stress än projektet eller träningarna till VM. Inte ens körkortet kan stressa mig nu när jag börjar kunna det på riktigt. Nej mitt upp i allt så kommer jag på att jag har ett arbete att lämna in tills imorgon (så my är påväg hit så nu ska vi plugga klart ljud & ljus) och sen två redovisningar till torsdag. Shit, jag som inte brukar bli stressar mår nu dåligt av dethär :/ Dock är det ju bara att göra och se glad ut. Låtsas som om jag har gjort det sedan länge och hoppas på någorlunda bra betyg iallafall.

ikväll blir jag ensam med datorn för plugget. Övningsköra med pappa och sen ska jag duscha länge och tillochmed unna mig en ansiktsmask. Längtar som en tok till imorgon, då ska totte sova hos mig :) jag saknar han <3

nu ska jag leta fakta om Mekka och skogen som ekosystem.
jag hatar skolan.

/ M,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0