näst sista söndagen

näst sista träningen innan VM och Vicky var med som lite extra pepp. Våra guldskor hade äntligen kommit och vi ordnade med dom sista ändringarna på kläderna. Om det fanns en tävling om snyggaste dansarna skulle vi ligga jävligt bra till ;D Gjorde klart slutet på dansen och körde om och om igen. även om det är bland det jobbigaste som finns och man ibland bara vill kräkas på dansen. Dock så har vi en grymt bra koreografi just nu, ska bara lyckas sätta den klockrent också med alla linjer och steg. Men jag tror vi klarar det, vi har gjort det för och kan lätt göra det igen. Och förstå hur peppade vi kommer vara när vi kommer dit, jag tror vi kommer klara det även denhär gången.

vi har ju en titel att försvara.
silvermedaljörer på EuropaMästerskapen, 2007.

för övrigt:
JAG TATUERAR MIG IMORGON! :D
jag kriverar av nervositet och att vara förväntansfull!
snart är min väntan över. Fem långa månader tar snart slut.
TJOHEEEJ! :D

Kommentarer
Postat av: Elin J

Jag hittade dig :D

2008-05-18 @ 20:36:58
URL: http://fejkface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0