shake that ass, bitches

det är sant, går genrepet åt helvete så går premiären bra. Precis så var det igår. Efter genrepet kändes det inte allt för bra jag började undra om vi hade tagit oss vatten över huvudet. Danslärare som la sig i lite för mycket, musik som började för tidigt, folk missa ingång och vissa missade hela danser och ännu en gång slutade jag andas. Som vanligt låg jag där efter disco-uppvisningen med kramp i hela bröstkorgen med 1000 pers runt omkring mig som skrek "andas". För det var ju verkligen inte det som jag försökte med. PUCKON! tur att man har klassen som vet vad som ska göras <3 Sen blev det en skitsnabb sväng med jozza på stan innan det var dags igen. Och nu gick det bra. Allt gick bra. Krille och Adela lyckades få hela klassen att tjuta straxt innan vi skulle in på scenen och nu vill jag inte sluta längre. Usch, så vi grät och usch så vi kommer gråta idag. Det är sista gången nu..

nu går allt för fort, hallå, stoppa tiden! Jag hade inte planerat att bli vuxen än!

ikväll sover saralie hos mig.
4 dagar kvar tills det är mösspåsättning.
6 dagar kvar tills vi tävlar på Vm.
12 dagar tills vi vi tar studenten.
14 dagar kvar till Svenska Mästerskapen i Discodans.
28 dagar kvar tills älskling och jag firar 2år.
30 dagar kvar tills Elin kommer hit.

men vem håller räkningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0