sometimes i really wished i did.

jag önskar, innerligt och hårt att jag var bra på att skriva. Skriva sådär häftigt.
Små fiffiga kommentarer och saker som folk lägger på minnet. Nästan lite Hellström-feeling..
hursomhelst, att skriva är inte för alla. Jag överlåta det till någon annan att skriva texter om mitt liv.


valborg igår, inte så full som jag hade planerat men kul hade vi :)
puss till Danne som förgyller varenda fest, haha! "Lenare Lallan, lö lö lölöl?"
vaknade upp med älskling imorse, började genast retas lite med honom för igårkväll då jag hittade
honom gå åt helt fel håll när han skulle hem till mig, plus att han höll sig i ett staket för att hålla
sig upp på benen. haha, min pojke :) Nu blire lite plugg, städa och sen kommer the wilhelmsson's hit.
och det är ju alltid trevligt. Imorgon blire dans med jozza&trollis på dansstudion och slappislappslapp.

18 dagar kvar till tatuering.
22 dagar kvar till projekt.
27 dagar kvar till VM.

du är min hjälte för du är precis så svag som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0