sug snopp

shit, nu börjar jag tröttna rejält. Jag vill inte längre..

hursomhelst så har jag världens underbaraste vänner. För ni är bäst, varenda en av er <3

ikväll ska jag (tillsammans med mina guldhjärtan till vänner) fira denise & pierre's förlovning.
därför är snart jozza påväg hit och jag ska snart göra mig fin inför kvällen. Imorgon är det träning igen och när jag kommer hem så ska jag köra min bil till älskling och där sover jag. hör ni det, JAG sover där. För jag är inneboende där! för jag är tillsammans med honom, för jag är kär i honom och ni är bara dumma. Jag tänker sluta lyssna nu.. dethär var sista gången.

nu ska jag äta godis och bli tjock. Dricka lite läsk ska jag göra också, bara för att life sucks and then you die :)
hejdå. / M

JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0