1 november

idag mår jag verkligen som jag förtjänar. Vanligtvis när jag går ut på fredagarna är det förfest och en eller två drinkar precis när man kommer in på nattklubben men icke igår, igår drack jag konstant hela kvällen. Svepte sista cidern precis innan vi gick ifrån Otten. Inte konstigt att jag vill sova hela dagen.

började kvällen med middag hemma med mamma & pappa med Jonna som sällskap. Drog bort till Sazza där vi snackade skit och drack vin med jordgubbar i. När alla (jag, jonna, sara, sara och maria) var på plats så var det dags att börja fundera på utgången, hur skulle vi ta oss dit? Visst, gång-avstånd men det var ju faktiskt snorkallt. Simon var underbar och stjusade. Jag låg i bagageluckan eftersom vi var en för många. Sen rockade vi loss, jag & jonna, hela natten. Jag hade ständig sms-konversation under kvällen och slutade med att jag tog bussen hem från stan klockan o9.3o imorse.  Det var en bra kväll, inte som det kunde ha varit men kul hade vi :) Tack Jonna, du gör mig sjukt glad! <3

nyss hemkommen ifrån kusinerna. Det bjöds på glass med bär och mycket prat om farmor.

tror jag stannar hemma idag men hoppas dock på att slippa behöva sova hemma men men, det återstår att se helt enkelt. Jag är på filmkvälls-humör. Nu ska jag sova. godnatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0