12 november

goddag!
här sitter jag och vicky och glor på "VÄNNER" i väntan på att tiden ska gå. Det är nämligen onsdag igen och det betyder onsdag och discoträning. Verkar dock som om Maria fortfarande är sjuk i flunsan vilket betyder att det med största sannolikhet är Daniel som har kvällens träning. Gr inte mig ett dugg eftersom förra träningen var hur kul somhelst och jag var äckligt svettig när jag åkte därifrån. Precis som det ska va. Hur ofräsht det än må låta.. Hursomhelst, nu ska jag vara social och vi kanske hörs senare eller när jag kommer hem. Har inte bestämt om jag ska ha datorn med mig än. 

håll tummarna för att vi kommer hem i tid inatt och inte blir sittande på hållsta-vägen ännu en gång. HAHA! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0