17 november

Godmorgon på er!
Ännu en sån där dag då jag INTE rekomennderar 5 timmars sömn. Mamma ropade om vanligt imorse och frågade om jag visste vart hennes cykel var (eh nej?) och klockan 8 klampade storebror in i huset för att lämna hunden. Han tyckte även att det vore kul om hunden fick springa omkring och leta efter mig medans han ropade på mig. Irriterad av att bli avbruten mitt i en dröm, som jag för en gångs skull tyckte om, så gömde jag mig under täcket och svarade inte på tilltal.

nu är jag iallafall vaken, jättetrött och sur men vaken iallafall. Det är positivt för nu behöver jag inte stressa upp till körskolan. Nu kan jag äta i lugn och ro och göra mig iordning innan jag tar mina böcker och går upp dit och sitter där tills jag kräks på skiten. (det gör jag redan men det handlar om att prioritera)

Nu: frukost
snart: körskolan
sen: fortsätta Sara's flytt

bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag hade gärna blivit väckt för att slippa min dröm :/

2008-11-17 @ 15:22:21
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0