20 november

jag har lite bråttom. Vaknade av att Sara skickade SMS och frågade om vi skulle ses på stan. Så nu har jag tillbringat som senaste 2 timmarna i duschen och sprungit omkring för att bli klar. Nu är jag klar. Ska gå till bussen närsomhelst. Vilken tur att Sara övertalade mig för att gå på stan eftersom jag har 20 % på BikBok på allt i butiken. Vi fick det av Maria igår på tränigen :D shoppa, shoppa, shoppa! :D

får se vad som blir av dagen men jag hoppas innerligt att Pappa kan, vill och hinner övningsköra ikväll.

listan är fortfarande inte klar men jag ser det som något positivt, det är många som går på tårna för att dom vill läsa den. Ha tålamod vänner, jobbar på den ikväll. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0