21 november

är det verkligen fredag idag?

det började redan igår när pappa lagade typisk fredags-mat. Det fortsatte imorse när båda mina föräldrar bestämde sig för att stanna hemma ifrån jobbet och vi åt en typisk lördags-frukost innan pappa och jag försvann med BMW:n för att övningsköra runt hela stan och lägga en stor röd ros på farmors och farfars grav. Åkte till körskolan, det gick inge bra alls och jag surade hela tiden. Kom hem, bråkade med mamma och sen dess har jag bara städat hela källaren (dvs gillestugan, mitt rum och hallen) eftersom jag får besök idag :D Anna och Stina sätter sig närsomhelst på tåget mot Norrköping och är peppade för en riktig partyparty-kväll. Underbart roligt ska det bli! vad, när och varför saker händer återstår att se men vi är taggade. Drar mot söderlund när hon kommer hem ifrån praktiken. Tiden får gärna gå fort :D

imorgon kommer My hem. Min mysis, min löv, femfems älsklings-mysis! :D
rajtantajta med de dansare som uppskattar varandra? Såklart!

nu, mat!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Hoppas att ni hade roligt igår =) Hade varit trevligt om du hade ringt tillbaka =P Hälsa anna och stina om dom fortfarande är kvar när du läser =)

2008-11-22 @ 08:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0