25 november

Grattis på Födelsedagen, Pappa!

godmorgon säger jag till er andra. Jag förstår inte vad jag gör vaken egentligen men jag skyller, som vanligt, på mamma eftersom hon har en övermänsklig tendens att aldrig vara tyst på morgon. hon tycker nog att om hon ska vara vaken så ska alla det. Jag håller inte med! Inte pappa och hunden heller så efter att ha ätit frukost med mamma direkt gick och la sig igen och planerar att sova ända tills jag ska stjusa pappa till kursen han ska på. Den tackar vi för, då kan jag ha bilen hemma hela dagen och använda den bäst jag själv vill, det är ju ändå MIN bil :D Men innan dess ska jag försöka få perspektiv på min dag, vad som händer och när.

skickade precis iväg ett SMS till Jonna för att se om det blir något av vårann tisdags-promenix i Vrinneviskogen, håll tummarna. Tror att jag ska hämta Mia runt två när hon slutar jobba och har lovat att stjusa hem Sara ifrån skolan ifall hon skulle vilja det och ikväll hoppas jag gänget svänger förbi, ser på film och myser. Funderar på att åka och handla lite julmust och pepparkakor som man kan bjuda på.

nu, frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0