27 november

godmorgon gott folk. Om ni ens har vaknat? En annan har varit vaken sen o7.45 eftersom jag hade lovat mamma att stjusa henne till jobbet. Fick stå i bilkö i säkert 20 minuter innan jag bestämde mig för att det måste gå fortare att köra runt stan så det fick bli så. Släppte av mamma, åkte hem och kom på att jag inte hade några nycklar med mig. Det var bara att sätta sig i bilen igen och tillbaks till mamma för att låna hennes nycklar. Förmodligen hade trafiken släppt lite men jag vågade inte chansa, tog omvägen för att vara på den säkra sidan. Inte för att det gör mig nått att åka bil men det är ju lite typiskt iallafall. Att jag sen hade en galen hund i baksätet som skällde på allt och alla som gick utanför bilen gjorde inte saken bättre heller. Nu är jag iallafall hemma, har parkerat mig själv i soffan och här planerar jag att sova en timme eller två till innan jag ens börjar fundera på att göra mig iordning. Hör av mig när jag vet vad jag ska göra med min torsdag. Puss Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0