29 november

hej på er.
har egentligen inte tid att skriva för om pappa kommer ner nu så får jag fetaste utskällningen eftersom dom tror att jag städar på rummet eftersom vi får gäster idag då vi ska fira min pappa's födelsedag. Egentligen så städar jag ju rummet, bara inte just nu för jag kände för att skriva av mig lite om vad som sker och vad som komma skall. Åt en typsik lördagsfrukost tillsammans med mor och far innan jag ville provköra pappa's nya leksak. En blå Honda Accord. Så passade på att åka till Coop och inhandlade glass, bacardi och läsk. Nu ska det städas och göras iordning, klockan 17.oo ramlarsläkt och vänner in innanför dörren och då ska det ätas fläskfilé-gryta. Stanar inte hemma hela kvällens eftersom det är idag Sara's efterlängtade inflyttningsfest går av stapeln. Utgng på Hugo's och hoppas innerligt att få möta massa trevligt folk där :D oh, tagga!

Fasen Stina, vad jag tycker om dig!
ta med dig Anna och kom tillbaka SNART! saknar er redan! <3

nu ska jag åter gå till mitt rum och städningen. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0