4 oktober

hur lyckades jag vakna idag egentligen? Av någon anledning (ny kontakt på MSN) lyckades jag hålla mig vaken till halv 5 imorse, jag var helt enkelt inte trött nog för att sova. Jag ångrar nu att jag inte försökte sova istället. Klockan ringde 8 och jag var tvungen att pallra mig upp ur sängen, släppa ut hunden, slänga i mig frukost och har nu precis gjort mig iordning. Ska närsomhelst slänga mig på cykeln och dra mig mot körskolan. Lektion med Peter och teoriplugg, idag får jag inte glömma boken. Den behövs faktiskt då repetionsfasen är ganska krånglig och svårt att komma ihåg allt man lpuggat för ett halvår sen. Nae, nu rann tiden iväg väldigt fort. Skriver mer när jag kommer hem om några timmar.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0