5 oktober

godmorgon! är det inte lustig hur kroppen ställer in sig på olika saker vid fel tillfällen? Jag menar, Härom natten kunde jag inte somna utan satt upe till halv 5 trots att jag visste att klockan skulle ringa klockan o8.oo och jag var helt enkelt tvungen att gå upp då. Igårkväll var jag alldeles för trött för att ens tänka tanken på att sitta i soffan så redan 23.15 låg jag i sängen. Också för att jag hade tänkt gå upp till körskolan tidigt och plugga. Men nej nej, jag vaknar 11.oo och undrar nu hur jag i helvete ska hinna med allt som jag vill hinna. Jaja, om jag gör mig iordning nu så kanske jag hinner med allt ändå. Tåget rullar ifrån Norrköping Centralstation 14.33.

funderar på att ta med mig datorn så man har nått att göra på tåget i 1,5 timme. Kanske se en film? Plus att jag har ju faktiskt massa musik som jag hade planerat att bränna över till Maria, det kan jag ju göra då. När man har lite tid över så att säga. Jag tycker inte om att åka tåg själv men idag ser jag faktiskt fram emot det. Ska bli skönt att sitta där själv och bara släppa allt som har med min gamla dans att göra. Nya steg, nya tag, nytt pepp.

just det, Systersmurfen ringde igår med glada nyheter :D tjohej!

hejdå, vi hörs när jag sitter på tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0