6 november

Godmorgon bloggen! Om ni har läst de senast inläggen så vet ni att jag, tillsammans med min mor och vänner, satt fast mitt ute i ödemarken igårkväll. (Bläddra neråt för att veta mer) Rally-Tommy var såklart först på plats och Nattis och jag slängde oss fort som fan in i hans bil för att värma oss i väntan på att pappa skulle komma med bilen vi skulle åka hem i. Det blev mycket farande fram och tillbaka mellan bilar men tillslut satte vi tjejer oss i Henkas bil och satte fart hemmåt medans pappa och tommy sakta men säkert bärgade hem den trasiga bilen. Som förövrigt är den bil jag övningskör i så nu har jag inget val, nu måste jag lära mig min egen bil, sportbilen! tjohej :D

denna dag bjuder än så länge inte på så mycket. Frukost, dusch och sen ska jag cykla upp till körskolan och fortsätta mitt pluggande. Vad sägs om en fika på Fräcka ikväll, tjejer? :) Det är alldeles för länge sen sist. Ida, vart har du tagit vägen? <3

nu, frulle.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag och ia ska fika i morgon i alla fall :) hälsa resten av tjejerna det om du träffar dem.

2008-11-06 @ 10:46:03
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0