det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen?

jag gav upp för länge sen.

ikväll är jag inte alls på humör. Jag surar över att jag inte är på humör, på folk som inte kan bestämma sig hur dom vill ha det, på folk som vill ses men som inte hör av sig när dom får bättre förslag och på folk som får mig att känna mig helt misslyckad bara för att det kanske inte blev så som dom ville. Men ni får ursäkta, jag orkar inte riktigt lägga energi på att reda ut saker och ting. Därför tänker jag ikväll inte umgås med någon som känner mig väl. Jag vill inte behöva prata. hjälp, jag är verkligen as-förbannad. Vart kom allt dethär ifrån?

sara söderlund - det skulle inte funka utan dig.

mitt liv står still. jag gav upp för länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0