farväl gott folk, jag avlider nu.

jag har världshistoriens absolut vääärsta mensvärk. Det är som att ha en miljon knivar i vartenda organ, varenda liten del i allt som finns mellan tuttar och lår. Jag har ont överallt och kan inte riktigt påstå att jag mår bra. Det vär helt enkelt länge sen jag mådde såhär dåligt! Tack Jonna för promenaden som gjorde mig på mycket, MYCKET, bättre humör :)

funderar starkt på att äta en alvedon, dra igång en film, bädda ner mig i soffan och sova en timme eller två. För sen ska jag övningsköra med min far och resten av kvällen kommer gå till stretch och plugg. Jag är inte på humör för något annat. Om ingen lyckas övertala mig förstås..

DET ÄR NU JAG DÖR. SMÄRTAN KOMMER TA LIVET AV MIG! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0