gäspningar så det räcker och blir över

efter en inte alls så händelserik dag så fick jag äntligen tag i Sara och vi bestämmde att onsdags-kvällen skulle spenderas i hennes lägenhet. Ringde några snabba samtal till moa och maria som såklart var med på noterna och ca 25 minuter senare satt vi allhopa i min bil och dunkade som fan till "lilla hjärtat". En snabb sväng till konsum för att köpa popcorn innan vi gick in och myste i soffan framför "oskyldigt dömd". Drack några koppar thé, åt lite vindruvor och peppade inför lördag innan vi började dra oss hemmåt igen, även nu dunkade "lilla hjärtat" ifrån bilen. Stjusade hem mina vänner och sen satte jag själv fart hem i snöblasket som gör vägarna riktigt hala när det fryser på om kvällarna.

ända sen jag klev innanför dörren så har jag gäspat utan stopp. Mina ögon klarar knappt att hålla sig uppe och min kropp bara längtar efter att mitt huvud ska få nog av datorn och bestämma sig för att ta sin kropp och släpa sig till sängen. Jag menar, mamma kommer väcka mig imorgonbitti för att få stjus till jobbet så jag kanske borde sova så man inte kör av vägen. Det vore ju sorgligt. Och sorgligt tycker vi inte om så nu ska jag sova, godnatt vänner.

at the bottom of the ocean.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0