Hej, mitt vinterland

Har ni kollat ut genom fönstret? (har ni ens vaknat än eller är det bara jag?) Det snöar och jag har verkligen delade meningar med detta. ûber-mysigt, verkligen. Men usch så kallt och det passar inte riktigt i min planering just idag. Men det kanske är till min fördel? Vem vet, vem vet.

mamma kom nyss hem igen, hon skulle stjusa hem Anette ifrån jobbet för hon är sjuk och dom mellanlandade här för att hämta alvedon. Självklart blev hunden överlycklig att se henne och nu sitter han och piper vid dörren eftersom hon åkte lika fort som hon gick innanför dörren. En annan sitter nerbäddad i sitt rum, lyssnar på musik och jävlas med Sajj. Så mycket roligare kan man inte ha en tidig måndag-morgon. Ska snart ta mitt täcke och datorn för att förflytta mig till TV-rummet för frukost och en film. Men vi hörs senare, gott folk. Vem vill ses ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: mike

jag vet det är snö ute :D

2008-11-24 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0