Mannens guid till att bättre förstå sin kvinna

det kvinnan säger
- det kvinnan menar


Du vill.
- Du vill.

Vi behöver.
- Jag vil.

Det är ditt val.
- det rätta valet borde vara uppenbart vid dethär laget.

Gör som du vill.
- Men räkna med att du kommer få igen för det senare.

Vi behöver prata.
- Jag behöver klaga..

Visst, kör på.
- Jag vill inte ha dig heller.

Jag är hunrig.
- Fixa något att äta

- Jag är hunrig.
- Sluta med vad du håller på med, ta fram dina sista kronor
och åk till andra sidan stan för att hitta något åt mig att äta.
Och jag struntar i om det du håller på med är viktigt!

Jag är inte upprörd.
- Tro fan att jag är upprörd, din idiot!

Du är så.. manlig.
- Du behöver duscha och raka dig.

Du är verkligen omsorgsfull ikväll.
- Är sex det enda du tänker på?

Jag är inte överkänslig!
- jag har mens nu.

Var lite romantisk och släck lampan.
- Min kropp kunde ha varit smalare.

Dethär köket är så obekvämt.
- Jag vill ha ett nytt hus.

Bensinen är slut.
- Åk och tanka.

Soppåsen är full.
- Gå och töm den.

Hunder skäller
- Gå ut i dina kalsonger och kolla vad som är på gång.

Jag vill ha nya gardiner
-  .. och möbler, och mattor, och tapeter.

Jag behöver nya skor
- De andra 40 paren passar inte till min nya klänning.

Häng tavlan där.
- Nej! Jag menar DÄR!

Älskar du mig?
- Jag kommer be om något otroligt dyrt som bevis.

Hur mycket älskar du mig?
- Jag har gjort något som du verkligen inte kommer tycka om.




som svar på frågan "Vad är det?" :

Inget.
- Allt.

Allt.
- Min PMS är på topp just nu och den fortsätter bara upp.

Inget, jag lovar.
- Det är bara det att du är den största idioten på dethär klotet.

Jag vill inte prata om det.
- Gå iväg, jag håller fortfarande på att samla kraft.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Ja jag hoppas verkligen på det! :)

Resultat kommer snart. Ska slänga i färgningen nu ^^

2008-11-03 @ 17:49:00
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Nu finns resultatet i bloggen! :)

Kram

2008-11-03 @ 23:05:55
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Åh du gillar det?

Vad kul! Vad glad jag blir :)

2008-11-04 @ 01:19:34
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Sue

HAHAHA så klockrent alltså!

2008-11-04 @ 01:26:54
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0