maybe to goo to be true

det går rykten, (eller för mig är dom rykten eftersom jag tillbringade hela kvällen på dansgolvet och inte framför TV:n) har Johan åkt ur Idol?! :D Jag vågar knappt tro på det, det måste vara för bra för att vara sant. Det var inte en sekund för tidigt, dock ett X ANTAL veckor för sent. Skitungen må vara duktig men inte tillräckligt duktig och inte i klass med någon av dom andra deltagarna. Speciellt inte Kevin som, för mig, är den självklara vinnaren av Idol 2008. Johan har bara sin skrikiga röst och hans fans tänker jag inte ens prata om. Oförskämda snorungar som endast hejar på Johan för hans ålder. Stackars pojke! 

nae men Kevin som sagt. Jag sliter av mig håret om killen inte vinner. Han är den enda som sätter allting klockrent hela tiden. Vilket tema som helst gör han om till sitt eget och jag kan inte slita ögonen från honom. Att han sen ser bra ut är ju bara ett plus. Brytningen är charmig som fan och nog fan är han den mest proffesionella också.

johan är borta, thank you God!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den bästa har oxå redan åkt ur. Lars Eriksson, han gjorde helt rätt o typ dissa idol:D

2008-11-29 @ 18:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0