riktiga kvinnor reder sig själv.

och det är precis vad jag och moa har gjort hela kvällen.
Det var tillochmed värt segervarvet i rondellen

Kraft-ansträngningen var att få upp soffan för trappan. Jag och Moa drog på övervåningen, Lotta och Magnus tröck på nere i trappen och Sara tyckte och tänkte en hel del om hur vi skulle göra. Inte till den bästa hjälp då hon tyckte jag skulle fortsätta upp även fast min fot satt fast under soffan. Hon bjöd igenom genom att köpa en massa saker att tugga på under hela kvällen. Själva flytten tog inte särskilt lång tid och alla saker var snabbt inne i lägenheten ifrån mupp-bilen. Moa och mitt uppdrag var Malmis, en byrå ifrån IKEA i ett X antal delar som skulle pusslas ihop. Det tog sin lilla tid. Så 3 timmar, hur många skruvar som helst och väldigt många skratt senare var vi äntligen klara. Och vad händer då? Jo, till vår förskräckelse märker Sara att botten på lådorna är (håll i er nu!) vända åt fel håll! :O Kul, verkligen skitkul. Moa och jag höll på att svimma men satte genast igång att försöka komma fram till hur vi skulle lösa det. Många (MÅNGA) svordomar senare var vi klara med en låda och konstaterade genast att vi fortsätter imorgon istället eftersom klockan redan hade hunnit bli 23.3o. Oh, jag måste erkänna, jag är svartsjuk på Sara som frånochmed nu har sitt eget krypin, ett eget ställe. Hennes egen lägenhet. 

men det absolut roligaste med hela kvällen var alla jävulstyg jag och moa stod för. Fick Sara's hjärta att stanna då vi ropade att sängen var för liten eller att byrån var i fel färg. Det var för vårann egen skull eftersom ett gott skratt förlänger livet. HAHA :D

Jag borde nog sova nu eftersom imorgon så ska jag sitta på körskolan i ett par timmar och plugga arslet av mig. Sen bär det av till Saras lägehet igen för att fixa det sista på byrån och övriga ting hon vill ha hjälp med. Vi hörs imorgon folket. Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0