study, pain and panic

godkväll mina vänner.
Efter en dag av mycket plugga och ännu mer stretch så har jag nu ont i huvudet och ännu värre är det med ryggen. Tröttheten börja också slå till nu så jag kanske borde slänga mig i sängen snart. Folket på msn verkar ändå bara PMS:iga och helt enkelt dumma i huvudet så det finns ingen mening att prata med dom. Fuck you! ("du tror du är så jävla smart..")

tack till Vicky som gjorde mig sällskap även denna kväll. Film, Ben & Jerry-glass för 50 kr och en sväng med bilen. Hälsade på Fanny och träffade även Adam, Denna, Sandra och Natta en stund. Höll dock på att frysa ihjäl på cupen men men, nu är jag inne i värmen igen. Sitter här med min lilla panikattack som jag försökte ta ut på Mia men den hjälpte inte riktigt, kan inte släppa det. Jag kan verkligen inte förstå. Vad? När? Vem? Varför? AAAAAAAAGH! vaddå försöka igen? Du måste skämta med mig?!

nu ska jag sova. Imorgon är det stretch och plugg igen.
hoppas på att få träffa systersmurfen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0