torsdag 15.13

idag har inte varit mycket bättre än igår. Dock var jag mycket snäll idag och stjusade hem en bakfull vän ifrån stan till hennes hus. Blir lika glad varje gång jag träffar henne :) Ska även vara en snäll lillasyster och hämta min militäriske storebror på stationen om ca 20 minuter och sen drar jag direkt hem till Jonna och hämtar henne, vi ska upp till vrinneviskogen och gå vår lilla promenix vi går varje vecka. Saknar henne som tusan! har fortfarande inte listat ut nått för kvällen men något ska man väl kunna hitta på. Btw, måste fixa nått att äta snart innan min mage blir jättearg på mig. Men som sagt, det får bli senare. måste dra. hej och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0