nej, jag lägger ingen energi på sådant trams.

det måste ha varit den längsta måndagen i hela mitt liv. Fick ju, som beskrivet i tidigare in lägg, inte allt för många timmar sömn innan det var dags att gå up. Tillbringade många timmar framför datorn på körskolan och gick inte hem förrns jag hade så ont i huvudet att jag inte längre kunde kolla på skärmen. Nu får det gå som det går. Håll tummarna för fan.

även ikväll blev det samling på hospitalsgatan 1 för att skriva lista på vad Sara behöver till lägenheten och bära in en överdrivet tung TV. Micke stod för det tekniska med elen, moa & jag byggde klart byrån, anna & mia bytte klädsel på soffan och Sara plockade med en massa små saker som vi ändå inte visste vart hon ville ha det. Åt popcorn, delicatobollar, såg på fotbollsgalan, pluggade mer på teorin och tjejerna läste mina allra "härligaste" SMS. deras ögon var stora som tefat och jag fick stå för en massa detaljer och förklaringar. En sväng i Anna's bil innan det var dags att dra sig hemåt och nu sitter jag här. Jag borde verkligen sova, på riktigt.

vem är det som är konstig egentligen? =/
jag funderar på att göra ett stort inlägg imorgon om hela grejen. Att få det nerskrivet kanske ger lite perspektiv på saker och ting? Såhär mycket kan jag säga nu; allt kändes bra. det gör det inte längre. jag säger då de, Karlar.

Kvällens:
- vad har ni köpt?
- salami, tops, minimjölk och kalkon.
- jaha, är det kalkonen som luktar?
- nej, det är Sara.

till historien hör att sazza nyss ätit naturgodis och jag hatar naturgodis.
Oj så kul jag har tillsammans med mina tjejer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

malin ni rätta till dom fel ni gjort när ni satte ihop den första gången:P men det var riktigt bra jobbat av er:D malin första skruvare:P

2008-11-18 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0