can't read my poker face

en enda låt går på repeat här hemma, Lady Gaga - Poker face. Kanske tillochmed måste träffa Jozza och göra en rejält modern-dans till denna? Ja, det låter bra. Tack MartinaCecilia vars BDB jag fick tipset ifrån och tack Erika Kilberg som var underbar och skickade över den innan hon satte igång att kopiera över alla sina SMS till minnes-kortet, för 3 gången. Haha :D

här sitter jag hemma i ensamhet och fryser. Sitter nämligen i alldeles för lite kläder eftersom jag, efter en lång skln dusch, smörjde in mig med brun-utan-sol och väntar nu på att det ska torka. Jag menar, jag vill iallafall vara lite brun till lördagens tävling annars ser man så hemskt blek ut på bilderna som Martin ska ta till dansskolans hemsida. Om en timme eller två ska jag lägga på ett lager till eftersom jag är ute i sen tid, som vanligt. Och medans jag sitter här nere i den extremt kalla källaren så sitter mamma och myser med sina vänninor och pratar vuxen prat. Jobb, teater och brevlådor. jaja, det var gott fika iallafall. Hunden ligger vid dörren och hoppas på att pappa ska komma hem snart så att han kan få uppmärksamhet från nån. Jag o andra sidan ska nu sätta mig tillrätta i soffan och se på kvällens Vänner-avsnitt. Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0