00.32

godkväll!
en lugn men någorlunda händelserik dag ändå. Mormor hade lurat i mamma att fars-dag var redan idag (som egentligen är nästa söndag) så vi åt fars-dagsmiddag hemma med storebror, mormor & morfar. Älgstek, potatis och brunsås. Extremt mumisigt. Helt otroligt hur grym min pappa är på att laga mat, även med en skadad rygg. Storbror var snäll och det med mig ut på en sväng med bilen, övade lite backa och parkera inna vi åkte hem igen och jag åkte till Maxi med Jonna, Henke och Ellen eftersom lillasyster Svensson fått för sig att hon skulle handla ved och elda i öppna spisen. Det var en upplevelse den åkturen kan jag lova. "yeaaah, we're in heaven!" Köpte glass och kolasås och drog hem till Jonna, såg en film, mötte vicky och drog en sväng med bilen innan vi åkte upp till Linus för att se en till film. Åkte hem runt 22.3o och hämtade upp Sandra&Fanny på vägen. NU sitter jag bara hemma, borde verkligen sova snart eftersom jag har lilla uppkörningen sjukt tidigt imorgonbitti och sen en andra jobbintervju på MAX. Jag är inte pepp på något av det men man får göra så gott man kan. Nu ska jag sova. Godnatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0