onsdag 23.32

godkväll folket som läser. Nu är jag hemma ifrån kvällens och säsongens sista träning och det kunde inte ha slutat bättre. En rejäl fys och Maria körde skiten ur oss. Alla låg helt utslagna på golvet när den halvtimme var slut. En massa olika diagonaler där det tränades split, spagat, hopp/split, rondé bak på båda benen och attitydhopp. Det blev många hejdå-kramar och vi lovade maria att hon skulle få en massa god jul-SMS. Både Nattis och jag konstaterade att det är omöjligt att sluta nu, vi fortsätter nästa termin :) satt med musik i öronen hela vägen hem, glädje gick till depp och till ilska till att må bra igen. (det kommer ett inlägg om det sen) Nu är jag iallafall hemma och gör mitt bästa för att stretcha ut rygg, nacke och axlar så att jag överhuvudtaget kan röra mig imorgonbitti.

imorgon har mamma lovat att inte väcka mig när dom går så jag planerar att sova lääääänge. Ingen klocka, ingen förälder som skriker ifrån övervåningen och ingen körlektion att hinna till. Oh, en sovmorgon när den är som bäst.

håll ut vänner, inatt blir listan klar. Hoppas jag..
idétorkan är fortfarande kvar.


Kommentarer
Postat av: Elin J

JAAA, va glad jag blir! :D

2008-11-20 @ 08:32:27
URL: http://fejkface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0