30 november

hej och goddag på er alla. Tänkte börja med att tacka Sara för en väldans trevlig förfest i hennes lilla lya. En massa god dricka i sällskap med mina vänner. Gurra var på plats, dock inte i sitt vanliga jag utan i en upp-pimpad version. "Gurra  goes fashion". Mycket uppskattat. Ni kommer få se dessa bilder av mitt alter-ego så fort jag får bilder av Anna och Ida. Jag lyckades hålla mig ifrån att ramla i trappan men nog fan lyckades jag slå ner en ljuslykta som stod i närheten. Smidigt. Ett extra tack till Henke som hade, som lovat. tagit med sig två par raggsockor till mig som jag så snyggt matchade till min klänning hela kvällen tills det var dags för utgång. Iväg till Hugo's , lämnade jackorna i bilen och höll på att frysa ihjäl i kön. Dansade lite innan sara & jag bestämde oss för att testa vår lycka på Otten och trots att det var 20 där igår så var det inga problem. Inte alls mycket folk som man kände igen men killarna var finare än vanligt. HIttade simon & sammy miyy i folkhögen och där tillbringade vi resten av natten. Underbara sara stjusade hem mig när mitt knä, av någon underlig anledning, bestämde sig för att säga ifrån och jag trodde nånting nästan var på väg att hoppa ur led. Läskig känsla.. Åt snabbt två ostmackor innan jag somnade som en stock i min säng. Vaknade av att mamma slängde hunden på mig som inte ville mysa, han ville busa. Vände mig om, svor lite och somnade om.

i skrivade ögonblick är jag fortfarande kvar i sängen. Har legat här med chips, alkoholfri päroncider och kollat på repriser så som Idol och Stjärnor på is. Jag har feta cravings för en hawaii-pizza med vitsås. Har ingenting planerat idag och så ska det förbli ett bra tag till. Eller tills någon annan kommer med bättre förslag. Det återstår att se.

mamma ringde nyss, frågade vilken kjol det var som jag önskade mig i julklapp :D YES, jag kommer vara snyggast på nyår! ;D VERY HIZZEL CIZZEL. (that means hardcore) haha, älska intern-skämt!


u n d r e s s   m e  e v e r y w h e r e

Kommentarer
Postat av: Mizzle Kizzle

ÖH!!! Mizzle Bizzle.. Skulle vi ses?

2008-11-30 @ 20:01:44
URL: http://scrawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0