om handen förleder dig, hugg av den.

jag gör verkligen mitt bästa för att förstå mig på teoriboken men det går inte riktigt som jag vill.
Jag tar nya tag ikväll igen.

har legat på golvet här i källaren och stretchat som en tok vilket har resulterat i att benen nu känns som gelé och jag inte riktigt kan gå som en normal människa. Men det är sånt man får leva med helt enkelt. Kände på en gång i rump-musklerna hur det drog och DETTA kommer resultera i ryggont (värre än vad jag redan har så att säga) senare ikväll. Ska närsomhelst lura ut min far till bilen så att vi kan åka och handla nånting att äta för jag börjar bli riktigt, riktigt hunrig nu. Och eftersom jag har lovat pappa att hjälpa honom att byta däck på bilen ikväll så kanske det är bra med en bit mat i magen så man orkar med det också.

har varit duktigt och på egen hand (och eget kort) beställt och betalat min enkel biljett till Eskilstuna. Tåget går imorgon klockan 14.33 och jag rullar in på Eskilstuna Central klockan 15.50 och har då ca en timme på mig att ta mig till dansstudion och värma upp innan jag och Karlsson drar igång med ett nytt tävlingsprogram åt mig. Ska bli intressant att se vad hon har i tankarna åt mig och vad jag ska göra på tävlingsgolvet dom kommande tävlingarna.

nu, pyttipanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0